hellsberg

stinsen i mitt hjääääärta låt mej besjunga dej nu.....tra la la la la laaaaaaaa
YES!Så har ja äntligen varit i hellsberg igen.Å allt va precis som vanligt,matförgiftad redan första dan,unket hotellrum med odiskat glas.MEN ja fick ett rum me kylskåp för första gången,å de va ju ganska bra å ha!
Enda bilden som finns efter min visit är den här-å de säger väl allt?Sakna järngänget!!! :(



Å magnum-ja hade faktiskt logiskt i mp3:n så den lyssna ja på när ja vakna lite sådär halvbakis igår...Haha
Nu blire party party :D
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Herr Magnum

BARA 28 flaskor/burkar??? Nu blir jag lite besviken. Hade ju trott på minst det dubbla. Man kan ju nästan tro att du har suttit och surfat på postvagnen istället för att fokusera på guds gåva till människan: alkoholen. SKÄRPNING! ;-)

2009-01-10 @ 20:30:29
URL: http://www.youtube.com/watch?v=CGw9AMXhUrU
Postat av: The Ove!

Jag instämmer med föregående talare! Har din själ blivit förtappad till tågnördarna så att du sitter och "tar på dig själv" till inlägg på Postvagnen?



Jag tror det behövs en kurs i "Riktigt-jävla-fylle-drickande", jag har hört att sådana anordnas i Göteborg ibland - väl mött!

2009-01-14 @ 01:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0