Helger

Vet inte riktigt varför jag fastnade för just Helger-kan man ens heta det?
MEN,här är han:







Japp,det är min nya idol det!

Aja,om vi ska va lite seriösa nu då så har jag varit ledig i evighet igen,å jag gillart!Man ska inte jobba ihjäl sej som vi säger... :)
Förra helgen drog vi norrut å hälsa på folk vi träffa i turklandet,mycket trevligt å jäkla kul att det ÄNTLIGEN blev av!
Bio me märri+kusse i v,fan vad jag skratta när jag fick höra om hennes ryggproblem-seriöst:buffelmuskeln?!?!Hahahahahahaahaha :D
Längtar som en tok efter att träffa syster å bebbe,va skitlänge sen ju!Men det blir kanske i helgen :)
Imorrn blir det Winnerbäck med älsklingen å massa folk jag inte känner.Låna ut kameran till c för han är iväg i helgen,så dumt!

Jaja,sånt är livet på en pinne sa tuppen å ramla ner.

Jag är kanske världens taskigaste nu,men jag menar inget illa när jag säger:
fan vad skönt det ska bli att vara själv i helgen!Jag ska sjunga å skrika som en tok ;)

Herr magnum,har baksmällan försvunnit eller fick du stanna hemma i veckan?Herr Gud borde förresten vara tillbaka från sin resa snart,dags att ses!Jag råkade få ledigt 1,5 vecka till,hehe.Helt sjukt ju...

Gah,är helt kär i Melissa Horns musik!

Natten till ära ska jag in å sova på jobbet,det var ett tag sen om man säger så.Aja,får gå.Imorrn ska jag leka skogsmulle oxå,hur fan ska jag hinna allt?Behöver nog sova efter jobbet oxå...

Nu ska jag fixa käket :)

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Herr Magnum

Herr Magnum lyckades kurera sig till slut. Men den ekonomiska ångesten sitter i fortfarande. Får nog bli att ringa den berömda föräldrabanken om jag skall ha råd att bli full på två julbord...

2009-12-10 @ 21:05:44
URL: http://www.dagenefterångest.se
Postat av: Rolf

Hahahaha!! Vilken söt.. Var hitta du honom?? Hoppas Lasse var bra och att du njuter av helgen min vän =) Sjung å skrik som en tok!! Puss å kram kryssningsbarn!

2009-12-12 @ 12:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0