bilder!bilder!extra bilder-bara för DEJ!!!

Jahopp,nu ska vi se...Drog upp till Stockholm i lördas för att se "kvarteret skatan" med tjejjerna,så jäkla kul!
Skratta så jag tjöt ;D
Tar det med bilder,för som man säger-bilder säger mer än tusen ord.Och bilder tillsammans med tusen ord skulle väl vara det ultimata,men orkar inte...

Oki,då kör vi:



Dagens onödigaste grej att släpa med sej...Haha.



Finaste tjejjerna <3



Toast skagen...Hahahahaha!Minsta jävla toast jag sett...En halv brödskiva å lite handpillade räkor*asg*



Men gott iofs...



ALLMÄN ÄLG!!!Hahahahahaha!Klockren lek när man sitter på Bishop å dricker öl :)



Ölbilden minsann :)

Oki,det var väl lite om den kvällen...

Så här såg det ut kl 12 idag när jag åkte hemifrån förresten:



Varenda knäckbit hade han ätit upp den rackaren...Å somna kl 12 på dan?!?Det var säkert för tvättiden började då så han skulle slippa tvätta,hahahaha!



Idag har vi bakat julgodis hos Roffan,skittrevligt!
Tar det med lite bilder oxå...



Fullt fokus med tungan...
"Det är inte fullt förrän det rinner över"hahahaha!



Mozarts kulor,i år är dom extra röda...



Dom små pumbisarna!
Såååå söta!Om vi hade fryst dom lite kunde vi ju kört kasta gris,kom jag på när jag kom hem...



Slemmigt men mättande!Men jag tror nog den där chokladmoussetårtan blev grymt god :)



Hahahahaha!Skrattar så jag gråååååhååååter åt den här bilden :D :D :D



Ska man provsmaka ska man ta en ordentlig sked för tjyvingen! :)

Tack tack tack för dom senaste dagarna,grymt kul!

Imorrn,eller senast dagen efter det,har jag en känsla av att saker inte kommer gå som jag vill.Ont ont ont igen,kan inte röra benen som jag ska å allt gör ont ont ont.Men det SKA gå bort det här.
Ledig en v nu förresten,grymt skönt faktiskt!
Aja,nu ska jag slappa på soffan lite...Eller snarare golvet,bättre för ryggen.Å fan så mysigt.Not.

Rolf,tänker du fortfarande komma på onsdag?!?!Muahahahahaha!

Puss å hejje

Kommentarer
Postat av: piLliRacKarN

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!

DU ÄR ETT FYND LIZA!!!

Fan va glad läsning o beskådning!!

=) =) Kram kompis!

2009-12-01 @ 06:35:58
Postat av: Roffan

hahahahahaha!! Så himla bra bilder... Hade så himla kul både i lördags å igår!! Hörredu, jag tror faktiskt att jag kanske kommer... Bara de inte säljer gamla äckliga sadelskydd som ser ut som hundar Hahahahahaha!! Puss å kram!!

2009-12-01 @ 13:33:37
Postat av: Zanna

Hallå där ostbågen...Hur är det med ryggen?? Oh vad mycket godis ni gjorde..Jag vill ju ha en egen påse..Klockrena bilder föresten;) Den där jävla toasten alltså..

Puss och kram

2009-12-06 @ 10:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0