ojdå

Jahopp.Det blev ett snopet slut på första jobbarveckan.Tagen ur tjänst å ska snart bege mej till företagshälsovården å se vad dom säger om det hela.Jag väljer att inte gå in närmare på vad som hänt,ni som känner mej får gärna fråga om ni vill veta,men jag tänker inte skriva detaljer om sån här skit i bloggen.

I övrigt har jag haft en bra vecka.Skrattat som en tok å jobbat med grymt bra folk ;)

Har bestämt mej för att ta tag i lite grejjer,så det har fixats en hel del matlådor,promenerats en del,och-hör och häpna-till och med sprungits i veckan!Haha!Helt ovant att springa.Men jag är ju för jäkla rastlös å kanske behöver få ur mej lite energi på det sättet...

Var till Ikea me världens bästa Märri häromdan,var längesen ja såg henne så det var himla kul.Och det var jäkla kul att berätta om senaste tidens bravader,och vad som komma skall ;)

Aja,nu ska ja väl ta å göra mej iordning för att åka till Lkpg på det dära läkarbesöket eller vad det nu är.Inte ett dugg pepp.

Hoppas ni får en trevlig helg för det ska jag ha! ;)

Kommentarer
Postat av: Joakim

Du har inget flyt alls du Liza, men det är tur att du har dina rosa dojjor iaf! :-)

2009-08-29 @ 18:46:20
URL: http://www.ewenson.se
Postat av: Zäta

Nädu,just nu har ja ingen tur alls!Men som sagt-ett par rosa skor kan ändå rädda dan!Vilken tur att ja har 2 par :D

2009-08-30 @ 22:22:27
URL: http://buccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0