inget viktigt alls faktiskt...förutom att jag saknar dej.

Sorry för seg uppdatering här,mycket annat att stå i...Livet e bra jävla underbart! <3
Längtar,längtar,längtar nu :D
Iaf,fortfarande semester,helt underbart!Funderar nästan på att ringa å kolla om jag kan få lite mer ledigt ;)
Eftersom det inte blir nån lång resa har jag ju ändå 150 tim komp som ligger å skramlar liksom...

Har vart ute på lite östergötland-turné med maa å jovan,mycket trevligt!Ena dan Kisa,fast där fanns det inte så himla mycket kul faktiskt.Tog en fika å gick runt lite typ.

Andra dan Skänninge Marken(aldrig mer,köpte inte en enda grej...) å sen Vadstena för ett dopp å sen kolla veteranbilarna som är där varje onsdag tror jag.
Lite bilder från den dan:



Bad i Vättern.



Såhär skulle ja kunna leva.



Starka ord.Nån som vill med å demonstrera nån måndag? :)



Vadstena slott





Vadstena är fan fint!

Hehe,jaha go vänner.Då är frågan hur man ska göra nu?
Ja borde soooova för flera dygn sen,men det går inte alls för sej.Rastlösheten river,som vanligt.Har tröttat ut mej som en tok,men ändå blir det inte mer än 4 timmars sömn.Jag längtar till den natten jag kan sova typ 7 tim aif ;)
Såå,nu ska ja försöka sova lite på soffan innan det är dags att ge sej ut å kasta lite.Om jag orkar.

Vart har du tagit vägen?

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0