fejnt då <3

Jahopp,så har jag varit iväg en sväng då...Har haft det jäkla bra :D
Det satt perfekt med miljöombyte,precis som jag trodde.Har åkt runt en del i min gamla stad,å jag saknart!Jag gör faktiskt det....Saknar det alltid lite mer precis när jag varit där iofs,men ändå.Känns alltid lite konstigt att åka därifrån.

Har mer eller mindre levt på falafel där nere i skåneland,haha!
Å det va skitskoj att träffa halva järngänget å en del annat löst folk...Lövly!
Kolmårdstroll spelades,milt uttryckt,flitigt igår,nästan ända tills herr magnum däckade *asg*
Kanske skulle stannat lite längre,men lite annat som drog.Å jag kan ju åka tillbaka när som helst faktiskt.Typ imorrn.

Jaha,lite bilder då:



Världens sötaste lilla plutt!



Spana in! XD   <3



Jajjemen du tjejjen,JAJJEMEN!Världens bästa Soffi!



Ska vi köra en sån där frågetävling igen?Någon? ;)



ROSA brillor,fejnt då!



Herr magnum var i sitt esse som man säger...

Mhm,har inte mycket vettigt att säga nu.Blir kanske besöka läkare imorrn,igen :S
Sällan det händer mej då... :(

Annars hoppas jag att syster-yster ska ha tid å lust att ses,längesen jag träffa henne.
Satsar stenhårt på utomhusbion imorrn,det är fan underskattat det där med utomhusbion.Så jäkla mysigt jue.
Tiden går så jävla fort nu,helt sjukt!När man var liten kändes sommaren som en evighet av soliga dagar å massa bad å bus...Så är det väl fortfarande iofs,men det är ju långt ifrån en evighet alltså ;)



Oh, it tears me up
I tried to hold on but it hurts too much
I tried to forgive but it's not enough
To make it all okay

You can't play our broken strings
You can't feel anything
That your heart don't want to feel
I can't tell you something that ain't real

Oh, the truth hurts and lies worse
How can I give anymore
When I love you a little less than before?

Kommentarer
Postat av: GlassguBben

"Och det blir inge´ vaj-vaj (raj-raj) när lampa e schläckt"



GlassguBben tycker den alkoholiserade Herr Magnum kan dra åt helvete. GlassguBben tycker också att det är kul att gå på parabolantennssafari i Rosengård.



Nu blir det 1, 2 och 3. Jajemen du, jajemen.

2009-08-03 @ 15:13:02
URL: http://www.youtube.com/watch?v=bHQccUIr0sg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0