creep

Ojoj,jag är så trött på att va så jävla rastlös...Man borde väl slappna av på semestern???
Det eminenta sällskapet jag hade med i stugan undrade nog vad det var med mej eftersom jag knappt kunde sitta still,ännu mindre va tyst...Det skulle spelas spel,badas,bastas osv osv.Å när klockan var närmare tre inatt tyckte jag inte alls att det var nödvändigt att sova.Å när jag vaknade vid 5 tyckte jag inte alls det var nödvändigt att sova vidare...Stackarn kan inte haft det lätt...

Ryggen=DÖD igen,det var visst inte så smart att hjälpa älsklingen att flytta :(

Och nu då?Vad ska jag göra nu?Massa möjligheter men känner inte riktigt för något ändå.Jag vill ta det lite lugnt,men klarar visst inte av det just nu :(
Vi behöver bara lite tid.Lite tid för att komma fram till vad vi vill...

Längtar till nästa vecka iaf,måndag blire kräftskiva med raganas :D

Äre nåra från järngänget som dyker upp nästa v???


But I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here

I don't care if it hurts,
I wanna have control
I want a perfect body
I want a perfect soul

I want you to notice
when I'm not around
You're so fuckin' special
I wish I was special

Kommentarer
Postat av: Herr Magnum

Herr Magnum var med om ett fint ögonblick idag:



Det var när Magnum förflyttade ett RC-lok och 5 vagnar från Ks till G. Strax innan Åmål så öppnar sig himlen och regnet börjar vräka ner. Någonstans bort i fjärran slår en väldigt stor men vacker blixt ner och i exakt samma ögonblick som Magnum klipper infartssignalen så väljer Magnums spellista på mobilen att sätta på låten Turbonegro - City of Satan. http://www.youtube.com/watch?v=c9MRSJQmmsk



Det måste vara ett tecken. Att Åmål är helvetet på denna jord. BELSEBUB ROTAS



Nu är Magnum ledig tills måndag kväll då han skall bege sig till en stad som också konkurrerar om att vara helvetet på jorden för där bor Pelle Vut (spärrfärd).



Vad gör man när man är ledig? Jo just det, man rotar fram en kall tjeckisk lager ur kylen. KLIRR

2009-08-13 @ 20:31:01
URL: http://www.frontmotåmål.se
Postat av: Z

Hahahahaha!Klockrent!Jag måste nog följa med till Åmål eller nån av dom andra spännande metropolerna ni passerar ;)

Å ikväll det 1,2,3!Jajjemen du grabben,jajjemen!Klirr!!!

2009-08-14 @ 12:14:25
URL: http://buccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0