40,7 år-och den enda överlevande

HA HA HA HA HA!
Rump-roffan fortsätter sin turné genom sverige!
Jaaa,ja säger då det...Ska väl inte skriva för mycket om det hela utan tillåtelse,men du är helt underbar min vän!
Att ja tjöt i bilen hem berodde nog på att ja prata å skratta me dej! :D
Borde lyssna på den där låten "rumpa mi"nån dag snart kanske?Hahahahaha

Mycket skratt blev det under kvällen-fest på jobbet så en del kollegor va på väg hem.Tex Mango.Han ramlade ner mellan tåget å plattformen när han fick för sej att komma upp i förarhytten å krama mej,hahahaha!

Kvällen har vart ganska lugn annars,såg lite av matchen,vilket jäkla skit!
Kanske lika bra att man jobba...

Åsså måste ja ju säga att maa vann den där tävlingen om bilden!
Å överaskningen kommer vilket år som helst nu,muahahahahaha! ;P

Citat roffan: "Alltså,ja är 40,7 ÅR-OCH DEN ENDA KVAR!!!!Den ENDA överlevande!!!!"

Det är tuffa tider att va 23 år min vän! :P

Puss å gonatt

Kommentarer
Postat av: Roffan

Moahahahahahaha! Du är ju underbar min vän! Hade glömt bort att jag sa så där av någon konstig anledning... hahahahaha

2008-06-15 @ 16:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0