Come back

Har hänt en himla massa sen sist,det mesta bra å en del mindre bra.
Huvudsaken just nu är att gå me rak rygg å skita i resten,ibland får man helt enkelt välja va man lägger energi på...
Välja sina fighter som vi så fint säger när vi sitter å diskuterar det hela på ett  café.För andra eller tredje gången.
Har lärt mej otroligt mycket om mej själv den senaste veckan,helt galet hur livet kan ändras när man får upp ögonen för nåt...

Älskade,underbara du...Att ja glömmer då och då hur mycket du betyder!
Fattar inte hur man kan va så dum att man glömmer de,men ja skyller på det där minne som en guldfisk vettu tjejjen :D
Helt underbart med stöttning och pepping den senaste tiden.

Jag grät på vägen hem.Inte för att jag va lessen,utan för att jag va så jävla lycklig att ha dej i mitt liv.
Oavsett hur det går,och va det blir nu älskar ja att du finns <3

Nåt annat som gör mej helt (o)lycklig:
Jepp,ja ska tebax till Hellsberg om nåra v,gaaaaaaaaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0