ljuvliga hallsberg

Jahopp....Snart har ännu en vecka passerat i ljuvliga hallsberg... :)
är trött på hotell,trött på maten,trött på att inte ha mina nära å kära nära,att inte ha min musik...aja
bara 2 kvar snart då ;) hade prov i elteknik,tror att ja klarade det faktiskt,men vill se  det innan ja tror det,för det är verkligen hatämnet nummer 1.Har så svårt för el!!!
Är hos chrille nu,ska käka lite å sen slappa.Är så toktrött,har vaknat efter 3 tim varje natt å drömt tokkonstigt å trott att det är dags att gå upp då :S
Sliter en del efter en v.

Längtar mer å mer efter helgen,ska bli så skoj skoj skoj!

Men ändå...det är nåt som saknas.nån som saknas.nån som fanns där å inte längre finns där.ibland gör det ont.

det spelar inte längre någon roll
ja orkar inte slåss
det var bortom min kontroll
du lämnade mej ensam
självklart blev ja rädd
min sista gnutta hopp
var att synas,att bli sedd
å ja glömmer bort att andas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0