ensam ensamhet

det är bättre med ensam ensamhet,än ensamhet när man är två...

Jag VET det.Men det gör ont ändå.Vi har försökt allt vi kan,å jag har inte mer att ge nu.Jag VET det.Men ändå...
Älskar den där räkan,men det funkar inte.Å jag är så fruktansvärt lessen över det...Det finns så mycket kvar,så mycket man inte vet.Och ändå så vet vi att det inte kommer funka.
Ville inte att det skulle bli så här :(
det skulle va roligt å vi skulle skratta å ha kul.men allt det där är borta...det är bara skäll å gnäll nu.

Jag är lessen att vi inte hade mer att ge varann.Jag kunde slitit ut mitt hjärta å ge det till dej.Och det har jag väl gjort.Men ibland räcker det helt enkelt inte att vilja att det ska va bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0