skattkammare...

Fortfarande sjukskriven,men det börjar arta sej nu.Ska bara hosta igång dom dära luftrören som dom funkar bättre så blir det nog bra igen ;) Försökt ringa Psf,men ingen som svarar=jag vet inte om jag förväntas vara på jobbet imorrn?!?!


Min egen skattkammare:
Hittade en dammig bok i bokhyllan.Har inte rört den på exakt ett år.I boken hade jag skrivit ner en del drömmar,och vet ni vad?Flera av dom har blivit sanna!Så himla kul.Ofta jämför man ju allt med vad man har nu,eller-vad man VILL ha nu snarare!Jag blev så himla glad att se att flera av mina drömmar har slagit in! :)

Jag hade äntligen bestämt mej.Jag skulle inte åka i år.Men va ska man göra när man får söta sms om hur mycket några längtar efter att träffa mej?Inte helt lätt  att låta bli då kan jag ju säga...Men ändå-jag är mer pepp på en solsemster alltså ;) Framförallt om jag ska plugga 40 v i sträck utan någon ledighet alls....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0