kvart-i-sex-ragg

Muahahahahaha!Ni anar inte va ja skrattat ida!Shiiiiiiit alltså,läs å begrunda!

Systembolaget i Uppsala.
det är en kvart kvar till stänging.En man,ca 55 år,börjar prata med en tjej,ca 22 år,som står å väljer bland de röda vinerna.

Mannen:"Mhmmm...Vin?Ska du mysa med pojkvännen ikväll?"
Tjejjen: "Öh...Nä.En kompis kommer över"
Mannen:"Mmmm.... Ja,jag tänkte då  njuta av dessa ikväll.(han nickar ner mot korgen som är full av flaskor)
Du har inte lust att komma över på ett glas?"
Tjejjen:"Öh...Nä tack.Det är bra"
Mannen(mycket angeläget):Men du ska inte ta numret iallafall,om du kanske ändrar dej?"
Tjejjen(lätt desperat):"Näe,det är bra.Öhh...Jag har pojkvän!"
Mannen(mycket angeläget):"Jaha...(Han börjar gå därifrån å skriker högt för sej själv)Faan oxå!En till!Å nu stänger de för fan snart!!!"

Snacka om kvart-i-sex-ragget på systemet!!!!*asg*

Jahopp,av mina fina 12 timmar på pendeln är det nu endast ca 6 timmar kvar,det går ju fantastiskt det är!
Hade med en skum snubbe som inte gick att väcka.Hög som ett hus å reagerade inte alls fast jag skrek på han å skaka om han.Idiotröda ögon,trodde fan han blödde i ögonen...Lite läskig var han.
Intervjuv i Sthlm imorrn då,lattjolajban!Efter det spinning å sen middag med raganas,ska bli grymt kul!Hoppas mötet går fint ida kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0