klart!

Börjar med att tacka för en rackarns trevlig kväll igår.Hehe,åsså kan ja ju bara konstatera att ni alla glömde nåt:

Jessie-örhängen
Alejandra-blommor å kort
Madde-Vart ja bor *asg*
Teza-att dyka upp *asg igen*
Den enda som har koll på läget är alltså....JAG!!!och Marija förståss! ;)

Sååå,nu ska mitt liv bli lite som vanligt igen.Nu ska ja inte flänga upp till sthlm å tillbaka för intervjuver å grejjer,nu ska verkligen allt va klart!Å ja har oxå storartade planer på att försöka sova lite mer än ja gör nu.Men iofs finns det en himla massa energi å glädje just nu :)
Nu är det sista avklarat med sökningen.Finns ingen möjlighet att jag inte kommer in nu,som jag ser det iaf ;)
Men man vet ju aldrig...Citat sköterskan när hon inte kunde ta blodprovet:" jag försöker bara två gånger till,om det inte funkar då får du åka till ett labb där dom tar tester hela dagarna.Dom är lite mer vana än jag".
Det var INTE vad jag ville höra just då!!!
maaa är en himla go syster-yster alltså.Sitta å vänta typ 1 tim på att ja ska bli klar på previa,det va gulligt!
Lunch med världens bästa mary satt perfekt oxå :)

Iband funderar jag faktiskt på den där boken...Boken om Liza som fastna på en flisa å alla andra gamla godingar.Vet åtminstone en som skulle garva så hon tjöt,haha.Men hultsfred tycker jag inte att vi behöver nämna mer...hehe...eller föraren i kalmar :S
jaaa,det finns en del att välja på gott folk!Men livet blir,helt klart,lite roligare om man bjuder på sej själv,och kan skratta åt sej själv.

Hinner inte skriva mer nu,väntar på att fritiof ska ringa så jag får en uppdatering inom Malmö.Sen blir det biomys,haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0