j***a mp3

Gaaaaaah!Ska sitta 12 tim på pendelen imorrn,å mp3:n har gått sönder.Igen.Det kommer bli toksegt!Tappade tjänstemob igår så den gick sönder oxå,det är toksvårt att ringa eller svara nu.Känns som det kommer bli en lååååång dag imorrn :S
Idag har ja iaf fixat kladdkakor till mötet imorrn,känner mej som en väldigt snäll och sympatisk person nu,som ställer mej å bakar till ett möte ja inte ens själv ska gå på...hehe.Nu har ja överlåtit kakorna till david iaf,så ja hoppas han inte äter upp nåra inatt,haha!

Haft en kanondag på jobbet :) Började med filmfestival a la liza (Yrroll).Å sen blev de shopping på hög nivå för mej å Maria,jäkla trevlit.Mötte Malin på stan så det blev lite käk med henne oxå.Lite mathandling avslutade dagen.Synd att ja missa Roffan å hennes hår idag igen!!!

Det börjar kännas ordentligt att jag inte tränat på ett tag nu...Därför ändrade vi middan på mån så hinner ja köra lite spinning innan tjejjerna kommer hit å käkar tacos ;)
Ska bli himla skönt att komma igång å trampa ur massa överflödig energi som bara gör att man slår knut på sej själv...På mån ska ja oxå upp till Sthlm.Igen.På anställningsintervjuv på företaget jag jobbat i snart tre år,där jag har varit ansiktet utåt i många lägen,tagit mycket skit,men oxå fått mycket beröm.Nu ska dom alltså bedöma om jag,som möter 1000-tals personer varje vecka,är lämplig att representera företaget!!!Känns lite märkligt!Det är ju inte så att man springer på sådär jättemycket folk om man sitter å kör precis...Men men.Upp å slicka röv :S
Hehe,kan bli svårt för liza som säger va hon tycker...Iaf-hade fått ett arb.betyg idag-jag blev tårögd.Och det låter ju inte så hälsosamt kanske,för jag vet mitt eget värde,det är inte så.Men efter rättegångarna undrade ja ibland verkligen om helvetet skulle vara länge eller inte...För det va fan inte kul då.Därför kul att få det där pappret :)

Har fått min första present,eller andra om man ska va ärlig.För jag tyckte för ett tag sen att jag kunde få "Yrroll","Sunes sommar","Torsk på Tallinn" och "Tomten är far till alla barnen" i present.Så dom hämta ja igår :)
Underbara moster som skickat presentkort å gulligt kort!!! <3


We all know sadness
And I feel your pain
Well everybody knows a little loneliness sometimes
'Cause we're all the same

We all have sorrow
We all have shame
Everybody feels a bit of emptiness sometimes
Now what you gonna do about that

There's a way to keep going
Step by step
Try to fix what's been broken
Brick by brick
While your life will keep coming
Year after year
Drain the pain
Tear by tear
Drain away the pain
Tear by tear

Take a look around you
Every face that you see
Well everybody gets a little paralyzed sometimes
The epidemic of our insanity

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0