intervjuven avklarad!

Fan va mycket som kan hända på nåra veckor!Det här är livet det,äntligen händer det lite! :)
Iaf,inte för att låta kaxig,men är väl så gott som klar för utbildningen :) :) :)
Märkligaste intervjuv jag varit på på väldigt väldigt VÄLDIGT länge,men det gick nog fint!Tappa bort mej flera ggr å visste inte va jag skulle svara,och-som vanligt,är jag alldeles för impulsiv!Men jag är oxå väldigt charmerande så det jämnar ut sej!*asg*

Åkte tåg upp å ner till Sthlm.Fick dom där allra lyxigaste biljetterna(typ 700:- enkel resa)med mat å skit,men fan hann ju inte äta.Luncha med Åsa i Sthlm iaf,hon hade en väldigt rolig å söt hund som heter Gösta!

På väg ner kunde jag ju inte låta bli att iaktta hur den stackars kollegan fick slita å svetten bara rann på han(-han vart svett du!!!)å jag började fundera på om mannen som satt framför mej drack en flaska vin per dag han åkte tåg eftersom han hade en påbörjad vinflaska med sej när han gick på...En jäkla massa snorkiga data-och-kostym-nissar var det som åkte första klass iaf!
Sååå,då är årets klassresa avklarad,haha!
Den va ju inte ens bra...Å ja drog nåt jäkla dåligt skämt på intervjuvn oxå,stackars kraken som fick intervjuva mej!
Kommer inte ihåg va ja sa nu,men det kanske är lika bra...

Ser iaf fram emot en helt underbar v =) börjar med romantisk middag snart,lunch me mary å maja imorrn,bio på kvällen.Torsdag är det väl after work,å fre blir det lite partaj i Lkpg å sen på lör kräftskiva :)

jag har helt enkelt inte mycket att klaga på nu! :) livet är för jäkla bra!!!

Bara en enda liten liten sak-ta inte för givet att du vet vad ja känner...Försök inte tänka åt mej.Det funkar inte så helt enkelt.


I'm not here for your entertainment
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over
Before it began

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0