äntligen hemma


Hahahahahahaahahaha.Äntligen hemma!Det var segt att va hemifrån 2 v.Min säng!Min telefon!Mina kläder!Min kyl!Men det tyckte ja iofs inte imorse när ja skulle ut på promenad,å innanför dörren ut från huset står en sån där härlig,nerspydd toaborste!
Fan,vilka härliga grannar ja måste ha!!!
Jaja,dom hade tydligen lite roligare än ja igår,haha.

Har handlat,handlat å handlat!Nu MÅSTE ja fan fått me allt ja skulle fixa till julbordet!!!
Beundrar Maa som ska ha oss alla hemma hos sej på mån,gissar att det varit en del att organisera :)
Men kul ska det bli!

Det är konstigt,det är liksom fullt i mitt huvud nu,tog inte in mer på utb-det fanns liksom ingen plats kvar i ärthjärnan,men nu funderar ja hela tiden på om ja ska plugga...Men OOOORKA!
Det är fan jullov!(aja,börjar väl plugga på tis eller nåt,haha)

Åsså är det det där med Sälen...Fick nåt mail om det,å det hade ju,helt klart,varit intressant om man fick veta varifrån å när man ska åka,men den detaljen hade dom glömt,haha.
Är inte sådär jättepepp just nu,men ge mej nåra dar hemma så är ja tillräckligt rastlös :)

Nänä,dags att duscha å ta tag i den här dagen oxå...Snart börjar släkten droppa in,ska bli sköjj!
Puss hej

Kommentarer
Postat av: bea

skönt att va hemma, det är alltid bäst

2007-12-22 @ 12:43:01
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se
Postat av: lunkan

mysig hemkomst med en spy prydnad ha ha

2007-12-22 @ 13:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0