pissed of

...en liten bit av bitterhet har smugit sej in i mitt liv.Eller,ja.Jag är bitter å butter nu för tiden.

Idag genomleds korsförhöret jag trodde var ett skämt,snacka om att inte respektera mina beslut och åsikter.
Älskar människor som frågar "Vad är anledningen till att du lämnar?Är det något jag kan göra bättre?"
Och jag svarar,svarar så ärligt jag kan för jag vill inte såra,men ändå få fram vad jag tyckte.Men det räckte inte.Klart det blev försvarstal och anklagelser om vad som hänt å bla bla bla.
Spelar det nån roll?Ska det få mej att gå tillbaka?Ska jag bara ta skiten jag nyss beskrivit hur jag upplevde?Skulle inte tro det va...En viss dos av stolthet sprider sej ändå,jag stod på mej.Jag backade inte.Great!
Den där jäkla P-P ringde.Han är på väg till VUT å ska partaja minsann.Å jag saknar järngänget!Jag vill oxå dricka öl å vråla KLIRRRRR!Vilket år som helst nu får det bli en reunion :)
Jag måste slutligen erkänna-jag är fortfarande mållös.Jag FÖRSTÅR ärligt talat inte.Men jag är väl en ond människa eller nåt ;D
Nog om det här.Trevlig helg!
 
Jag kunde aldrig stanna upp
Nej aldrig någonsin stod jag still
Jag slängde bort så mycket tid
När jag var ny och generös
Det är väl värt någonting

Och ni som kallat mig er vän
Er har jag lämnat gång på gång
Jag har behandlat er som skit
Och jag ska lämna er igen
Jag är helt säker



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0