duh!

Oki,det är väl,kort sagt,ganska tufft nu.Orken börjar tryta,och jag VET att det är andra som har det värre,så jag borde inte gnälla-men FAN vad trött jag är på skiten.One step forward-two steps back.
Så förbannad som jag varit det senaste dygnet kommer jag inte ens ihåg när jag var senast.Det är så jävla frustrerande att inte kunna påverka.Eller,jo-man har alltid ett val.Jag kan ju välja hur jag hanterar det här,men just nu ser jag bara rött.

Jaja,nog om det.Struligt som fän på jobbet idag,och dom hära tidiga mornarna börjar bryta ner mej ganska bra.Bara 3 dar kvar nu när jag behöver gå upp senast kl 4 ;)
GRILLPREMIÄR är planerad till helgen!Det ni!Ska bli så himla fejnt!
Häromdan var världens bästaste Märri här å snacka skit,promenerade å hjälpte mej med datorn-så himla bra!Nu kan jag lägga in bilder,hurra hurra!
Så här kommer en bild från tjejkvällen för ett tag sen:

Tjaaa,å annars då?Bilen går bra?Nä,den ska på lagning å allt nästa v,sen ska den nog gå bra å ja får väl leva på nudlar eller nåt...Saknar att umgås med min familj,har inte riktigt orkat eller hunnit-bara försökt ta mej igenom allt...Men jag hoppas få energin tillbaka snart.

Igår satt vi ute i solen å glassade,så himla skönt!Fick ju iofs energi bara av att sitta där en stund ;)

Funderar på hur många lizor jag har gjort?Jag har ju tyvärr dragit ner ganska ordentligt på det hela,så påminn mej lite nu go vänner för jag behöver mej ett skratt!
Eller,ja-det behöver ju inte va en liza-det som är roligt går fejnt!

En cigg på det här då kanske,å försöka hålla sej vaken ett tag till....

F*n

Till min ängel.
TACK för att du hjälpte mej igenom skiten.Nätterna när jag trodde att jag inte skulle orka fanns du där på min axel och var mitt stöd och min räddning.Jag har dej att tacka för att jag tog mej vidare.Större hjärta och omtanke får man leta efter.Jag är ledsen att jag inte sa till dej tillräckligt ofta hur mycket det verkligen betydde,hur mycket du betydde.

Jag hoppas du har det bättre nu,lyssnar på Norah Jones och dricker rötjut.


Vila i frid min ängel.

daaaaaaaaaaaaaaaamp

Vilken härlig dag,tra la la la laaaaaaa!
Mår inget vidare alls faktiskt,men hoppas det är bättre imorrn.Jag vet inte riktigt var all tid tar vägen,för inte f-n känns det som att jag hinner med allt jag vill å ändå hinner jag inte sova som jag skulle behöva...Eller,ja-jag kanske bara inte minns hur man gör längre?Men vi kör så länge det går,om ett tag lär jag ju antingen kunna sova eller ramla ihop i en hög på golvet ;)
Nog om det-underbara vänner!Ååååååååååh vad jag tycker om er alla!Skrattat så jag tjutit åt en del idag-ibland blir man ju bara mållös!Jag har tydligen inte ett dugg gett upp det där om att göra bort mej iaf ;)
Ibland funderar jag på om jag fått nån sån där hoppe-studsa-sjukdom?Jag orkar liksom inte koncentrera mej några längre tider,jag kan inte längre göra flera saker samtidigt...Den här underbara rastlösheten-hur f-n får man bort den?!?Kanske inte är nåt negativt att ha den iofs,det händer ju en del iaf ;)
Om ett par veckor ska ett nytt projekt påbörjas,ska bli spännande att se vad man kan hitta på.
Äh,jag har inget vettigt att säga-bara rastlösheten som river så jag inte vill lägga mej...Ikväll-soffhäng med raganas-fejnt då.Imorrn-tjejlunch,feeejnt då!Efter det tar vi helg,KLIRR!
Märri-längtar efter dej! <3
Puss å hejje

Helgen ja...

Ujuj,helgerna springer fan förbi nu.Grymt skoj har den här varit iaf :)
Tyvärr tål tant inte riktigt att parta så mkt som förr,men men.Skam den som ger sej ;)
Skaplig alkisvarning att...Nä-vi tar inte det här.
Garva läppen av mej inatt av sms från div personer,ni vet vilka ni är xD
Hade jag kunnat lägga ut bilder här å nu hade ni oxå fått er årets asgarv!
Det är så himla skönt att kunna göra vad man vill,när man vill.Ingen anpassning till nån.Diskuterade det hela häromdan å det är klart att det finns både fördelar och nackdelar,men i det stora hela är det ganska skönt som det är nu :)
Tack tack sötaste nöten för allt sällskap!
Imorrn blire promenad å jobb,jiiihaaaa!Det går inte riktigt som planerat en del grejer,men jaja-det får väl kanske ta lite tid ibland...Hm....Jag är ju aldrig rastlös eller nyfiken iaf!Tur att man är begåvad med sånt tålamod,hehe.
Nu ska jag ta å klura ut vad som ska hittas på framöver ;)
Puss hejje å hoppas ni oxå haft en bra helg!

jaja,whatever...

Hemma från en snabb visit i Malmöt,underbart!Mycket prat å skratt å en himla massa stöttning,lövly!Å sötaste kidsen minsann ;) Å bästa darlin,som jag längtar tills hon flyttar hit! <3
Blev inget dopp men kommer ju fler chanser-för fy satan va kallt det blåste idag!
Är så trött på allt tjafs nu så jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det längre.Snart kommer det rinna över å nån stackare lär få skiten för all annan skit...Inte rättvist men...Fuck it.Jag orkar inte mer nu.
Bävar inför helgen,vill inte vill inte vill inte men jag ska göra vad som behöver göras.Jag ska fixa det.
Gaaaah,kan nån bara dra iväg mej på en resa eller nåt så jag slipper allt det här?Nä,jag SKA fixa.Inte bryta ihop,bita ihop.
Jaja,ännu ett positivt inlägg....
Puss hejje
And I never was smart with love
I let the bad ones in and the good ones go
But I'm gonna love you like I've never been hurt before
I'm gonna love you like I'm indestructible
Your love is ultra-magnetic
And it's taking over
This is hardcore
And I'm indestructible

Tack <3

Sådärja,nu har jag snart landat igen...Tror jag.Minns inte vad jag skrivit å inte här,men det spelar egentligen ingen större roll.Jobbar på med allt som behöver tas itu med,och det går sakteliga framåt får man väl säga.

TACK alla fina för stödet under den här resan,ni är helt fantastiska!Jag blir varje dag påmind om vilka fina människor jag har omkring mej,och jag är så himla lycklig att jag har er-min familj och mina vänner.

Snart dags för tjejlunch,ska bli sköjj.Nästa v blir det en sväng till Malmö,antagligen den sista på ganska lång tid.
Nähä,dags att dra.Puss hejje

RSS 2.0