Jepp

Oki,nu har jag blivit skälld på några gånger för att jag inte fixat till bloggen,men va fan!Har varit full rulle så jag har inte alls hunnit med det här!Lite tråkigt är det att jag missat att fota en del grejjer som hänt,men jag kör upp några bilder här iaf:



Var på reflexpromenad med världens bästa märri+barn,fan va söt han är!Och hon! <3


Vägen till stugan har aldrig känts så lång :)




Är det nån som har en sån där isborr?Jag vill låna isf,vill prova att pimpla!





Efter att vi eldat i 14 tim hade frosten på glasen fortfarande inte smält,frös så jag skakade när vi skulle sova...Pallade bara 1 natt :(


Måste väl ha med en partybild oxå! ;)

Aja,mycket har hänt i mitt liv.Jag borde kanske skriva något klokt om allt som varit,och allt jag lärt mej,men jag är inte riktigt i stämning för att dela med mej av såna privata grejjer här...
Kan bara konstatera att jag älskar dom som står mej närmast <3

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Maud Olofsson

Pimpla? För i helvete? Det behövs bara en kopp sprit för att pimpla ju!



2010-01-07 @ 12:33:29
URL: http://www.centern.se
Postat av: Lars Ohly

Lyssna inte på centerkossan ovan. Det du behöver för att pimpla ett valår som detta är en flaska T-röd och en limpa barkis.



Sila spriten genom brödet och sedan injicerar du spriten direkt i blodet. Då behöver du ingen jävla Maud Olofsson-kopp.



MVH KPMLR

2010-01-09 @ 07:20:34
URL: http://www.vansterpartiet.se
Postat av: Nöten

Ostbågen, jag saknar dig;)

2010-01-21 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0