sällan då...

Jahopp,nu har tiden rusat iväg igen.För er som inte är pepp på ett negativt inlägg kan ni lika gärna sluta läsa nu.
För skit skit skiiiiiiit va den här v har gått åt helvete.Självklart lite ljuspunkter oxå,som premiär på uteservering igår me sötaste nöten,mycket trevligt minsann!Hade lätt kunnat babbla bort nåra timmar till :)

Kommer inte ihåg om ja skrev något om förra helgen förresten,men en grymt trevlig fre kväll hade vi me bowling å grejjer,toklängesen man skåla me den där Märri ju,å de var grymt kul att ta nåra bärs ihop!
Söndan å måndan spenderades väl sängliggande,eller soffligande kanske,mådde inte alls bra å de har suttit i under v.Incident på jobbet häromdan satte sina spår oxå.Antagligen mer än jag trodde från början.Jobbigt jävla samtal avklarat idag,fan att ja ska va så naiv å snäll...Känns som att halva jobbet är involverade i mina bil-problem nu.För tro fan inte det slutade med att min bil tar minst en månad att laga... :(

Va ute i stugan å fixa lite förresten,fan va varmt å skönt det var! xD



DÄR ska mitt lilla land vara!



Å snubben tyckte vi skulle bada?!?!Om han bara fick undan lite is så vi kunde hoppa i...

Aja,ska väl fundera på den berömda refrängen nu.Jobba natt imorrn,slutar 16.40 på sön å börja 4.30 på måndag,är det så himla snällt planerat?Hur ska jag hinna vända på dygnet?Skitsamma,en dag klarar man väl,men jag tycker dom blandar lite skumt mellan tiderna alltså.

Trevlig helg allesammans!



Fattar inte riktigt hur du gör det?
Hur du lyckas överaska mej gång på gång.
Trodde aldrig det kunde kännas så starkt som det här.
Jag älskar dej mer och mer för varje dag,och börjar inse att jag
inte kan tänka mej ett liv utan dej.
Nä,jag har helt enkelt inte rättvisa ord att beskriva det med.
Kärlek.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0