fäen

Det här blir ett jävla gnäll inlägg.
Ja är trött på gubbhelveten som säger åt mej va ja ska göra.Ja är trött på besserwissrar som ska göra mitt jobb åt mej,eller lägga sej i hur jag gör en del saker.Ja lägger mej fan inte i deras skit?!?!
Ja är trött på kommentarer ovanför mitt huvud och "lilla gumman"-stuket.
Jag är förbannad på folk som går in på det tåget jag har,och ska köra,när jag har rast och gör saker,det är för fan inte deras sak?!?!
Jag är trött på ryktena som sprider sej fast folk inte har en aning om va det handlar om egentligen...

Blääää.

Aja,humöret hade väl kunnat va lite bättre om ja kunde sova nån gång,eller åtminstone vakna pigg.
Och om min rygg blir bra inom tjaaa,en månad eller två,skulle ja va jävligt nöjd med livet igen.
Grymt trött på att planera dagarna efter va ryggen pallar,å framförallt ställa in saker när den inte pallar.

Nähä,återgå till pladdret då...Fan va nice att få höra hur mitt jobb e å hur ja ska sköta de i nåra tim till... :(

Kommentarer
Postat av: Roffan

Vad har hänt?? Ut med det bara... Ring å gnäll på mig så som jag brukar ringa å gnälla av mig på dig =) Puss på dig!

2009-05-14 @ 06:35:50
Postat av: Herr Magnum

Herr Magnum tycker att du skall göra följande nästa gång något gammalt gubbahelvete gnäller:



-Ta upp en 33cl flaska Pripps 7,2% (som man alltid har med sig i sin väska)



-Öppna flaskan och svep den framför gubbjäveln.



-Vänd sedan flaskan upp och ner och krossa den mot närmaste hårda föremål.



-Ge sedan gubben vad han tål ;-)



Funkar inte detta så pröva istället med en flaska jäger...

2009-05-14 @ 09:44:29
URL: http://www.knogjärnmotframtand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0