ojdå

Ok.På begäran kommer här en liten blogg om gårdagen...Haha.Hade grymt kul va ja minns,men de är nog en hel del ja inte minns :S
Åtminstone låter de så på en del tfn samtal ida...Fick för mej att ja skulle gå ut i norrpan för de va ju evigheter sen,men de va jäkla tur att x å x banga,för de hade inte varit en bra idé.
Aja,mycket skratt igår,skitkul.Å en hel del grogg som kanske slank ner liiite för snabbt.Va alltså fest me jobbet i Lkpg.Innebandy spelades först,men som vanligt har ja ingen koll alls på hur de gick...

Haha.Skrattar fortfarande gott åt folks reaktioner på saker.Givet att otursdiskussion startades igår.
Men va ska ja göra?Ja försöker bara få upp huvet över ytan just nu,det är allt ja kan göra.



en av dom bästa bilderna,haha!

Hehe,så sitter ja i skiten igen.Tokbakis skulle man kunna säga.Igen.
Å har gjort bort mej.Igen.Känner att ja ger upp de här me festandet lite,de blir för mycket.Det funkar inte nu.
Måste fixa de andra först,sen kan de partas igen.

Ber berörda personer om ursäkt för en jävla massa telefonsamtal mitt i natten.Tfn räkningen för igår blir intressant,haha!



Löööööv ju! <3
Har skrattat så ja tjutit åt din mess ida.Så jävla smidig ja är alltså....


Kommentarer
Postat av: Roffan

Titta, du fick till en liten blogg iaf =) Glad att alltid kunna stå till tjänst kompis... hahaha!! Hoppas det känns bättre imorn! Väldans bra kort det där, synd att jag har mina "snyggaste" kläder på mig bara.. hahaha PUSS!

2009-03-29 @ 23:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0