man ska inte kasta spjut i radhus...

Det är helt enkelt ingen perfekt dag idag.
Läste fel på schemat å börja visst i Nkpg idag,men då hade jag redan bokat ett möte i Lkpg så jag var ändå tvungen att åka dit.Torska väl bara 5 timmar fritid på det,men va fan...
Ingen idé att gråta över spilld mjölk som man säger.

Det är lite svårt nu.Eller,lite är väl att underdriva.Men jag gör det jag måste göra och hoppas på det bästa.

Trakasserierna har tagit fart igen,va nice då!Så får väl va utan telefon ett tag framöver igen.
Funderar på att byta nummer,men det ska jag väl FAN inte behöva göra?!?!
Aja,det är ganska skönt att va utan telen oxå så det är väl lugnt för min del.Men det finns nån annan som behöver få tag i mej lite då och då och denna person tycker jag det är lite tråkigare för,haha!In your face,baby! :P

Ändrade planer för nästa v,skippar stuagn hela v å drar iväg härifrån istället.Behöver miljöombyte å träffa lite annat folk.

Imorrn ska jag ut å lattja med kidsen,hoppas på fint väder med bad å kanske paddla lite kanot :D

Nu får jag väl ta å dra ner till stationen å klargöra det dära pendeltåget jag ska köra till 24...

Fan vilken munter blogg!Hehe.Skitsamma.Jag är lite bitter ida trots allt tror jag.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0