tv:n,del 2

Faaaaan så sluta tv:n funka igen.Har funkat i nåra dar,men nu när "efterlyst" va som mest spännande la den av helt å ja kan inte titta på en enda jävla kanal!
Ringer man då till kundtjänst har dom öppet vardagar 8-20 eller nåt sånt,va faaaan hjälper det nu?
Men,då hade dom"sara"en liten guide på deras hemsida som GÄRNA hjälper till.
Så ja skriver in min fråga,att det står att det inte finns någon,eller svag,signal.Då tror sara-jäveln att ja vill ladda ner ringsignaler.Skriver flera dum frågor till sara-jäveln,det slutar med att sara svarar:

" Oboj, nu kom vi till min kunskaps slut. Jag är verkligen ledsen att jag inte snappat upp detta. Ska lära mig det!"

JAAAA,GÖR DET FÖR FAAAAAAAAAAN!!!!!

Kommentarer
Postat av: The Ove!

Går det bra för dig?

2009-02-06 @ 01:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0