*suck*

Shit,vad tiden går...Hunnit med julbord å allt annat jag skrivit om att jag ska göra,och ser fram emot.
Idag är jag dock lite off,jourade inatt å sov skitdåligt.Julkänslan har ännu inte dykt upp,och jag börjar undra om den ens kommer dyka upp?
Just nu skulle jag lika gärna stanna hemma och glo på TV eller nåt :(

Råkade byta nummer utan att själv förstå det,trodde det var imorrn jag bytte,men tji fick jag.Så nu hann jag inte förvarna nån alls,haha.Så om det kommer sms från okänt nummer är det jag ;)

Idag då?Ska jalla förbi systemet så man slipper trängas i mellandagarna(för det är väl ingen annan än JAG där idag va???)sen drar jag till jobbet.Sover i metropolen mjölby inatt,vilket skit att börja julafton med att vakna där,fy fan :(

Aja,som sagt helt off så jag orkar inte sitta här å leka trevlig...

....men får väl önska GOD JUL iallafall!


Kommentarer
Postat av: Joakim

Hittade du en massa fina bilder på kameran efter julbordet måntro..? ;-)

2009-12-23 @ 11:57:52
URL: http://www.ewenson.se
Postat av: Herr Magnum

HEJ och god jävla juk. fan vi önskar er a<allla........

Postat av: Herr Magnum

Herr Magnum får gratulera sig själv till det mest sofistikerade inlägget i din gästbok någonsin?



Nu vankas en resa till Hpbg. JIPPIE!!!

2009-12-28 @ 13:40:44
URL: http://skrivisär/ihop.se
Postat av: piLliRacKarN

men liza, vad gör en halv prinskorv mitt i ostkakan?? HA Ha ha!

Kramas

2010-01-01 @ 06:06:00
Postat av: Liza

Hahahaha!Du verkar va den enda som sett det pillis!Men ja har skrattat som en tok åt det :)

2010-01-01 @ 13:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0