skumt



Jahopp,så är det dags att börja jobba igen ;)
Det konstiga(?)är att jag ser fram emot det!Är det ett bra eller dåligt tecken?Jag trivs bara jäkligt bra nu ;)
Har blivit åt helvete för rastlös oxå,och jooo-man kan slappna av å slappa ett tag men va fan-nu har jag energin så lika bra att passa på ;)
Ledig onsdag den här v,fejnt då!Äh,jag har det så soft nu så ni anar inte.Nästan bara nätter,gillart!

Ida har jag hälsat på lilla bebben,såååå sööööt <3
Fast han sov hela tiden den lilla plutten :)
Men det ska bli så himla kul att följa han!

Känns så jäkla skumt att inte parta nåt längre,jag tror det är lite kris över att jag fyller år snart *asg*
För visst måste man få sörja att man inte är i en kvinnas bästa ålder längre?!?!
Aja,har en grym vecka framför mej iaf-blir ingen date imorrn som det var planerat men skitsamma ;)
Finns väl bättre saker att lägga energi på så att säga...Besök av syster i slutet av v,ska bli kul att träffa kidsen lite mer än senast...Blir ett doktorbesök till,åsså ska jag på sån där pedikyrgrej på tisdag,present av tjejjerna som är dags att prova på nu :)
Det går rykten om att jag ska baka tårta oxå,förslag mottages tacksamt!

Just ja,fixa till frillan-va tycker ni?



Nää,fy fan.Jag är lika flum som vanligt.Inget vettigt att skriva...Jag vill bara vara några veckor längre fram i tiden....
Fan vad jag längtar!Eh,jaaa.Alltså-det verkar som att det blir semester snart igen :D

Just nu kan jag skratta mej igenom livet.Varenda liten motgång som var stor som ett berg förut rycker jag nu på axlarna åt.
Det är så jävla skönt!!!
Livet är för kort för att kasta glas i tegelhus!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Roffan

Kanon snygg i håret tjejen =) Ta tillvara på sista tiden som sug-o-sex... hahahah Jag väntar med spänning tills jag kommer i den åldern... hahaha! Jag har ett recept på en kanon god tårta som jag fått av pillan... hör av dig om du vill ha det! Puss å kram!!

2009-08-24 @ 18:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0