massa bilder...

blire för ja orkar inte riktigt sammanfatta dom senaste dagarna :)
Oki,börjar me kräftskivan i lördas(Mjölby) :





klomannen,haha!



snyggaste brudarna...höhö


Vi hamnade på vattenhålet-mjölbys enda krog.Den va ungefär lika stor som min lgh,fan va jag skratta...Suspekta drycker fanns det...


På Vattenhålet går man klädd såhär...


...och inredningen ser ut såhär,haha!

Aja,det var en himla trevlig kväll iaf!En del fullare än andra om man säger så ;)

Har hunnit med kräftskiva med raganas oxå,men glömde fota den :(
Var iaf grymt trevligt,och jag fick lära mej väldigt mycket om hur man äter kräftor,hahaha!

Sen kom halva järngänget,fejnt då!
Jag va iofs ganska trött då :S
Men grymt kul att dom kom :)
Lite bilder från det oxå:


Vut kom med över 2 kg kött,hehe.


Världens bästa soffi å sötaste filip <3


Nu lägger jag upp lite snyggbilder,hahahaha! :P


Innan Minttun :P


Jag å Vut hade fina rosa tröjor ;D

Väldigt trevlig kväll var det!Dan efter åkte vi till Sörping å käkade glass på smultronstället:




Feeeeeejnt då!

Hehe,jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.Fjärilar i magen å ett stort leende på läpparna,livet är fan underbart!
Å åt helvete för kort för att kasta bort på onödigt tjafs...
Känns som att jag inte kommer skriva så mycket längre?

Puss hej

Kommentarer
Postat av: 0

Fan vad snygg du är!

2009-08-22 @ 21:44:44
Postat av: Roffan

Hahaha... Vilka bilder du lyckades ta på Hålet.. hahaha! Synd att vi inte hade en bild på den ursnygga hjärtstämpeln som vi fick betala 50 kr för att få... Hahahaha!!! Kram på dig!

2009-08-23 @ 12:30:36
Postat av: Zäta

Ja är besviken på att jag inte fotade mer :(

Å att ingen filmade när vi höll på att bli utslängda,hur fan lyckas man med det?!?!?Hahahaha!

Jag funderade på att fota stämpeln från SGG,men det blev liksom inte av och idag är den borta...



50 spänn...det är ju för fan ett HÅN...mutter mutter

2009-08-23 @ 21:16:36
URL: http://buccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0