bakis

Fy satan så bakis ja e ida...Helt galet.
Vaknade,va vaken nåra tim,somnade om och mådde,om möjligt,ÄNNU sämre när ja vaknade!
Grymt kul va de me tjejjerna iaf,me lööööv dem!Mycket skratt å lite gråt,haha.Å trasiga strumpbyxor :P

De va bara så himla dumt att först dricka rödvin,sen vitt,sen bål å sen öl....Åsså skar ja mej när ja skulle fixa bålet,gör lite ont ida,haha.Sååå.Spenderar min dag halvsovande på soffan,funderar på va ja gjort mot min kropp,åsså funderar ja på hur nödvändig jackan va som ja köpte igår?

Hahahahahahaha!Roffan fick ett tåg från Hellsberg igår,tror inte hon blev så glad,haha!
Men vem fan skulle bli glad över nåt sånt?Förväntar mej dock att det får en fin placering i villan sen min vän ;)

äh.orkar faktiskt inte sitta upp längre

Kommentarer
Postat av: Soffi

Härligt å vara bakis en söndag ;-D

2008-09-15 @ 12:00:33
Postat av: Roffan

hahaha... Jag hade glömt att jag fick det underbara Hallsbergs tåget ju.. hahaha! tack så mkt min vän.. Kommer att få en VIP plats i huset kan jag lova... hahahaha!!!

2008-09-15 @ 18:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0