XX



Aja,veckan har följande att erbjuda:
lite jobb,lite vin,lite öl,lunch me tjejjerna,inflyttningsfest,sova i jävla gävle,vårruset,båttur (eller köpenhamn beroende på väder)
shopping,träning osv osv.

Fan va intressant de här inlägget blev.

Å nu har ja redan raderat allt ja skrivit innan så tji fick ni för ja har verkligen inget intressant att skriva!
...muahahahahahahahaha!de är väl bara ja som skrattar åt det här,men de är min blogg så skitsamma :P

Det finns nåt jag vill skriva om,men det går liksom inte.Dels ska inte allt finnas på bloggen,dels är ja ganska övertygad om att en eller två kommer missuppfatta saker och ting om ja skriver om det.Men det har aldrig varit min avsikt att såra nån...

Doktorn tidigt imorrn.Dags att sova kanske.


Kommentarer
Postat av: The Ove!

2009-05-25 @ 09:57:05
Postat av: The Ove!

Lite öl? Lite vin? Ingen sprit? Inte ens mycket öl och vin? Vad är det här för kärringfasoner?



Jävla nykterist!



Jag hoppas doktorn botar dig idag!

2009-05-25 @ 09:58:40
URL: http://www.frontmotborås.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0