helgen...

...blev ju lattjolajban!mycket bättre än ja tänkte mej ;)
började me namngivningsceremoni igår,å efter de ut å hämta roffan på landet för att jalla jalla hem till zanna å käka jäkligt god tacopaj å sen spela poker.

Ja är så trött så trött nu...Sov inte så rackarns bra inatt,haha.
Fy fan va ja har garvat åt roffan ida(fast ja menar MED dej vännen-ja skrattar ju inte ÅT dej).Hennes bakfylla tog sej annorlunda uttryck,som att hon fick växtvärk i vänsterben?!?!Hur fan lyckas du???
Å sen kommentaren om att hon ville ut å göra snöänglar me huvet först-muahahahahahaha!
Tackar för en trevlig kväll go vänner!

Dagen ska spenderas på soffan.Drickandes cola,möjligtvis ätandes pizza.Fy fan va skönt att ja är ledig 2 dar till.
Magnum,ja garvar ihjäl mej,har du inte fått tebax tfn?!?!



Värsta bästa storleken på öl juuuuu!

Å här kommer dom snyggaste,mest meningsfulla bilderna på mej å roffan...Kan ha varit lite flut kanske?




Kommentarer
Postat av: Herr Magnum

Som svar på din fråga så har jag fått ut ett nytt sim-kort så jag har mitt gamla nummer igen. Den borttappade mobilen lär jag väl inte få se igen så tills vidare får jag använda min tjänstetelefon och byta sim-kort fram och tillbaka.



Herr Magnum uppskattar även storleken på ölflaskan som kvinnan på dom två översta bilderna håller i. Magnum tycker att alla ölflaskor borde vara i den storleken. Själv får Magnum hålla till godo med en kall folköl som han i skrivande stund konsumerar för att fira att dagens tjänstgöring är över. SKÅL!

2009-02-22 @ 21:44:39
URL: http://www.stfd.net
Postat av: Z

Hehe,sällan du tappar bort nåt på fyllan då! ;)

Du prata ju me mej,fast sen sluta du prata fast du inte la på,haha!Hoppas du får shoppingkort lagom till löning ;) Haha,japp!Såna ska alla ölflaskor va tycker ja!Om ja får ledigt blir de partaj här 14,välkommen!

2009-02-23 @ 23:47:44
Postat av: Roffan

Tackar för helgen =) Även om jag kunde varit utan den där växt värken och huvudvärken och illamåendet... hahaha!! Men det var det värt!!

2009-02-24 @ 12:28:16
Postat av: Z

Hahahahahahaha!Jaaa,de va märklig värk du hade min vän!Men som sagt-det var det värt! =) Puss

2009-02-25 @ 10:14:39
Postat av: Zanna

Vad fan;) Var ölen verkligen sådär stor;) Tackar för att jag fick vara med;) Minsann det ser ju ut som jag stor drickare;)

2009-02-27 @ 15:23:50
Postat av: Z

Haha!Jaaa,den va verkligen så stor!Inte konstigt man blev flut å en viss person gjorde en vurpa i snön på vägen hemasg

Mer ölkvällar till folket!

2009-02-27 @ 23:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0