=)

Har skrattat så mycket ida så ja har träningsvärk i magen.Helt galet.Fan va skönt de är att springa på folk man kan tugga,dryga å skämta lite me.Som man kan slänga ur sej va som helst me.Så här mycket har ja inte skrattat på evighetere.

Den här bloggen kommer ju bli helt flum om ja utvecklar de här mer nu,och jaaa-ja gjorde som en vis(s) "doktor"sa till mej-ja provade jäger men de känns fan ingen skillnad.Trippen till göteborg ligger i riskzonen.Vill vill vill!Men eftersom ja inte kan andas så bra nu så vete faen...Bestäms imorrn hur det blir.

Gjorde en Liza ida.Ja säger bara:bäpa.Fy faaan.Hehe.

Borde sovit för nåra tim sen eftersom ja ska upp å tvätta,så tack å natti!

Kommentarer
Postat av: The Doktor Ove!

Om du inte känner någon skillnad efter Jägern så har du tagit för lite - drick mer!

2009-02-12 @ 01:58:52
Postat av: Roffan

Hahahaha... BÄÄÄPPPPAAAAA!!! Jag tror inte att det var så farligt, han är nog van =)

2009-02-12 @ 06:47:04
Postat av: Överläkare Magnum

Överläkare Magnum instämmer i Doktor Oves diagnos. Du måste ha tagit en alltför liten dos. Magnum rekommenderar minst 35 centiliter dagligen och notera att detta är till barn UNDER 12 år. Är man vuxen får man ta minst det dubbla för att det skall ge effekt.

2009-02-12 @ 17:55:01
URL: http://www.systembolaget.se
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig tillställning igår. Jag har i princip en minneslucka från att jag lämnade våran fest tills att jag vaknade imorse. Däremellan har jag tydligen varit på krogen, tappat bort både mobiltelefon och plånbok, förmodligen på seven/eleven... Nu blir det folköl och nudlar tills jag får ut ett nytt Visakort... HAHAHHA Ikväll skall min ångest dämpas i sprit.. HAHAHAH

2009-02-14 @ 18:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0