Sjuk...IGEN


Det här kan ju va bland det värsta ja vet!Hatar att va sjuk!Låg halvt medvetslös i 2 dygn me 39,5 i feber,jippi!Kunde varken gå eller stå...Luftrören är helt paj,nu kan ja prata lite bättre men de är fan svårt att skratta än så länge...
Fortfarande yr i skallen när ja får för mej att göra nåt annat än ligga på soffan,typ koka te.
Jäkla segt att missa en v praktik!!!
Å vete faen hur de kommer bli me lördan,har ju sett fram emot innebandyn toklänge åsså kommer de här liksom,gah!
Ida börjar de bättra sej iaf,har tagit en dusch,fan så nice!Om nåra dar kanske ja börjar äta mat igen,vem vet? :)
Tror ja tappat lite vikt iaf för byxorna ramlar ner,haha!

Å jajjemen-ja har haft alldeles för mycket tid att fundera å analysera,haha.Sååå,nu har ja kommit fram till....ehm....hm...mutter...mutter....MUTTER...att de snart är vår å då är de snart sommar å fan va gött å va kul vi ska ha å bla bla bla! :) :) :) saknar tjejjerna tokmycket,ska försöka ringa roffan snart för henne saknar ja mest av dom alla! <3

Va hos Jessie å Tobbe å fika i torsdas,kul att se gamla godingar lite!Saknar er!Å ja vill oxå åka me,men de går ju inte nu... :(  Iaf,sen ska vi ju ut i skogen å röja,ska bli grymt trevligt :D
Å grilla,fan va gött!Det är typ de ja lever för ju,haha.M,hoppas lgh blir bra å att du får den! ;)
FATTAR NI ATT DET SNART ÄR VÅR PÅ RIKTIGT?!?!?!  :D :D :D

Hehe,måste bara avsluta me en text av Säkert!

Det här vet du inte om 
Men jag väntar på dig
Någon gång måste du bli själv
Och jag väntar på dig
Jag bidar tiden och det kommer ta tid
Jag har inte sagt något än
Men jag väntar, väntar










Du är inte så fin
Men det är nåt med dig
Som att komma hem
Första gången ja, du sa hej
Det är så logiskt alla fattar utom du
Du har inte en aning
Att jag tänker på dig precis just nu
Någon gång måste du bli själv
Någon gång måste du bli själv
Hon har ett falskt leende
Jag har sett det
Hur har du undgått det alla de här åren
Och jag har sett dina pupiller växer
När du är med mig
Du vet inte om det än
Det kommer att bli du och jag


Tillslut
Någon gång måste du bli själv



Jaaa,va ska man säga?texten kunde ju stämt in ganska bra...men näää,ja kommer aldrig leva mitt liv me att sitta å vänta på nån annan....
Nu ska ja ringa roffan!
Puss hej
 

Kommentarer
Postat av: Roffan

Du är för go min vän! Saknar dig med när jag inte kan prata ju... Hoppas du blir frisk snart =)

2008-04-01 @ 20:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0