bla bla bla

Jodåsåattvahettere....
Imorrn är de då dags att ut å övn köra igen,fejnt då!Börjar me västerås eller sala,minns inte säkert...
Känns fortfarande konstigt att vi är klara me teorin!

Helgen har varit toklugn,snudd på tråkig,men de kan bero på att ja inte kunnat sova igen som ja velat.
Har iaf hunnit me att träffa Roffan två ggr,lööööövly! <3
Åsså en middag hos maa å johan igår,fin fint!Dags att bjuda igen snart,hehe.

Ida blev de ytterst lite shopping,fan Lkpg är inte lika bra att shoppa i alltså! :S
Aja,2 blommor å en halv (!) bikin iaf.Å en bok.Å en himla massa mat,men glömde ändå hälften :(

Mr magnum,hur gick de me lyan???
Vet att ja borde lägga in bilder från festen i torsdas,men fan orkar inte nu...
Åsså glömde ja ju fota de grymt snygga mintgröna hotellet vi bodde på mitt i industrierna i örebro typ :S

Näää,nu blire  puss,hej å gonatt!

Kommentarer
Postat av: Herr Magnum

TjolahoppsanSAAAAAAAAAA!

Idag var jag "häftig" och fick köra våran arbetsgivares beryktade flaggskepp.

Jag vet inte hur det gått med lägenheten än. Inom 2-3 veckor har jag svar. Då får du ta med dig Fjugestas svar på Josef Mengele och komma ner till G och dricka er redlösa.

JAG VILL HA RÖV!

2008-04-30 @ 21:40:05
URL: http://www.stfd.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0