kort uppdatering

Kan ju börja me att erkänna att röbettan ICKE blev godkänd på besiktningen,men  det ska la fixas snart hoppas jag!är så jäkla pank nu bara :(

har dejtat en kille nu...känns bra :) mysigt å ha nån att glo på film å så me :D

har egentligen inte så mycket att berätta.den här dagen går till historian som den första dagen på evigheter jag inte blivit utskälld av nån,inte EN ENDA person (lär resenär).det ska kommas ihåg lika bra som dom dagar man blivit massa utskälld!eller borde göra iaf...knepiga är att kritiken ofta fastnar lättare än berömmet.

provade att skjuta pistol häromdagen,å jag va riktigt bra! :) ska kanske börja en kurs i det,men det är krångligt me mina jobbartider...åsså ska ja ju till hallsberg i dec.

har fortfarande en märklig känsla av att befinna mej i min egen lilla bubbla på nåt sätt...utanför nånstans händer massa grejjer,men ja har fullt upp me mitt eget...tiden bara rusar iväg å veckorna går så jäkla fort!

aja,en kort å ganska tråkig uppdatering,men nu vet ni lite mer än igår iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0