mycket skratt å liten verksta


Kl ringde imorse för första gången på typ 3 v,kändes lite ovant,men nu är det ju bara 3 dar kvar eller nå´t(tackar allra ödmjukast för sms som kommer med nedräkning-jag VET att du saknar mej,haha!)
Åkte upp till Sthlm,va ju skapligt pinsamt att det visade sej efter Södertälje att jag suttit typ mittemot några sommarbarn och inte känt igen dom :S tyckte att nån kolla lite konstigt på mej,men va fan...

Iaf,luncha,promenad å lite shopping med syrran.Alla tiders.Å den där bebben hon har är ju bara världens sötaste!
Haha,höll på å garva läppen av mej när jag ställde mej framför en spegel med henne.Hon vinkade till sej själv(utan att fatta att det va hon)å när nån vinkar till henne börjar hon skratta,å när nån skrattar åt henne skrattar hon ännu mer!!!störtskön!det va liksom en omvänd ond cirkel det där ;)

Åkte hem med oskar,en rolig figur det där,haha.Men jag ska väl inte skriva nånting här för han lär väl få reda på att jag skriver*asg*

Middag å bio-"underbar och älskad av alla"-muahahahahahaha!slutet så jävla klockrent! :)

Blir inget lerduveskytte imorrn,lite synd men men.Får bli en annan gång.Sååå,nu funderar jag på om jag ska våga mej på att köra till Björs imorrn?!?!hahahaha.Å kanske va lite sentimental i Hallmare sen?*asg*
Men det finns ju två personer som saknas där för att den dära känslan av "jag är en björn!!!!"ska återkomma*asg*

Näe gott folk,nu har ja skrattat klart för idag :)

Kommentarer
Postat av: tacopajjen

HALLÅ !
Kul med en blogg juh !
Vetu vad som är mindre kul, att jag idag betalade 3440 kr för ett pendlarkort till sthlm, inkl. SL-trafiken däruppe.
thats not funny at all...
well now u know !
:D

2007-08-26 @ 16:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0